WordPress in SEO – do 500% povečanje prodaje v roku 1 leta

Mnogi so danes prepričani, da SEO ni pomemben. Pri tem, ko v Google brskalnik vpišemo določen rezultat, nam le-ta najde tudi do 800.000 rezultatov. V zadnjem desetletju je prišlo do številnih sprememb na področju SEO, vsekakor pa je zmotno sklepati, da je SEO optimizacija nepomembna. Podjetja morajo izbirati edinstvene in nove pristope pri oblikovanju SEO. Številna podjetja, predvsem nova podjetja in startupi na začetku ne plačujejo SEO optimizacije in upajo na dobre rezultate skozi “organsko iskanje”.

V tem zapisu bomo predstavili pristope kako prekositi konkurenco in pospešiti prodajo.

SEO optimizacija je pomembna iz vidika kako dobro bomo razvrščeni pri brskanju na spletnem mestu. Boljša bo SEO optimizacija višje bomo na spletnih straneh kot so Google, Yahoo in BIng. Od kakovostne SEO optimiacije je odvisno kako kvalitetno vsebino bo videl uporabnik in kakšna bo uporabniška izkušnja.

  1. www domene in domene brez www

Pri izdelavi spletne strani se vam najprej verjetno poraja vprašanje imeti stran z domeno www ali brez. Ali bo to kako vplivalo na SEO in razvrstitev na spletu? Ne bo, tukaj ni dvoma.

Zakaj potem spletne strani uporabljajo domene www?

Vse do pred kratkim je bila uporaba domene www standardna pri izdelavi strani. Danes to ni več potrebno. Veliko spletnih strani uporablja www domeno. Morebitna sprememba po več letih uporabe le te bi bila zapletena in lahko bi prišlo do zapletov.

Velika podjetja, ki ustvarjajo veliko prometa www domeno uporabljajo zaradi DNS. Gole domene (brez www) tehnično ne morejo imeti zapisa CNAME, da bi preusmerili prekinitev prometa. Vendar pa obstajajo rešitve za to težavo. Potrebno je nastaviti preusmeritve.

Ali bo stran uporabljala domeno www ali ne, je stvar lastne izbire.

V Googlu lahko svojo priljubljeno domeno nastavite v Googlu. Priporočamo, da nastavite to možnost, če imate nameščen vtičnik WordPress, kot je Yoast SEO. SLednji Googlu omogoča, da pravilno indeksira spletno stran.